Aracınızda meydana gelen herhangi bir hasar durumunda hasar ihbarını, 0212 513 53 43 nolu telefonumuzdan ya da ilgili sigorta kuruluşunun telefonundan yapabilirsiniz.
+90 (212) 513 53 43Hasar Hizmet Merkezi’mizi aradığınızda Sizi karşılayan müşteri temsilcimizden bulunduğunuz yere en yakın anlaşmalı servis bilgilerini öğrenebilirsiniz. Aynı zamanda hizmet merkezimiz, ilgili sigorta kuruluşunun anlaşmalı servislerine ilişkin bilgileri size sağlayacaktır. Sigorta kuruluşunun anlaşmalı servislerini tercih ettiğinizde, hasar ihbarı, evrak takibi ve para ödemenize gerek kalmadan işlemleriniz tamamlanarak aracınız size teslim edilir.
Hasar ihbarı tamamlandıktan sonra müşteri temsilcisi tarafından hasar dosya numaranız verilecek olup hasar dosya numaranızı not etmeniz faydalı olacaktır. Hasar dosyanız ile ilgili tüm görüşme ve yazışmalarınızda dosya numaranızı bilmeniz size kolaylık sağlayacak, işlemlerinizi hızlandıracaktır.
Mekanik arıza durumunda veya aracınız yürür vaziyette değil ise çağrı merkezimiz ya da ilgili sigorta kuruluşunun çağrı merkezi üzerinden çekici hizmeti sağlanması talebinde bulunabilirsiniz. Bu kapsamda, mevcut poliçenizde ikame araç teminatı bulunması ve eksper tarafından uygun görülmesi halinde ikame araç hizmeti verilecektir.
Aracınızın servise yönlendirilmesi sonrasında, Hasar İhbarı'nız gerçekleştirilir.
Hasar ihbarınız sonucunda; ilgili sigorta şirketi tarafından hasar gören kıymetin niteliği ve hasar tutarı dikkate alınarak, konuyla ilgili deneyim ve bilgisi yeterli olan yetkili eksper görevlendirilir ve ardından hasar dosyası inceleme ve onay süreci başlar.
Dosya sorumlusu, dosyanın cinsine göre evrakı tam olan hasar dosyasını,
• Prim ödeme,
• Teminat uygunluğu,
• Genel ve özel şartlara uygunluk,
• Alınan özel indirimlere uygunluk,
• Olayın doğruluğu,
• Eksper tarafından tespit edilen hasar tutarının uygunluğu
açılarından kontrol eder.
Gerekli görülmesi halinde netlik kazanmayan durumla ilgili evrak/bilgi istenebilir. Tüm dokümanları toplanan, incelenen ve tazminatın ödenmesine engel durum teşkil etmeyen hasar dosyası ödenmek üzere hazırlanır. Poliçeniz yazılı özel indirimlere uyulmamış olması poliçenin muafiyetli olması ya da tazminat miktarını sınırlandıran başka hususların olması durumunda ilgili klozlar gereği hasar tazminatından indirim yapılır.
Sigortalılarımıza, hasar ödemeleri havale/EFT yoluyla yapılmaktadır. Anlaşmalı servislerde onarımı gerçekleştirilen araç hasarlarında hasar tutarı sigortalı adına ilgili sigorta şirketi tarafından gerçekleştirilmektedir. Yine, anlaşmalı cam servislerinde cam değişimine ilişkin ödemeler anlaşmalı cam servisine yapılmakta olup sizin ayrıca ödeme yapmanıza gerek bulunmamaktadır.